søndag 13. mai 2012

Tilda gavepose

Ohh herlige søndag med bursdagsfeiring av min kjære mamma, tid til en tur og jammen meg tid til scrapping også :)
Hver gang jeg kjøper Magnolia ink blir jeg så inspirert til å ta frem Magnolia-stemplene mine, og denne gangen var heller intet unntak ;) Og en gavepose med søte Tilda på ble til i dag
Jeg laget denne til Just Magnolia week 165 - more than one stamp, Papiravisens utfordring 9 hvor jeg laget vintage og Sketchy Colors # 117, blå, turkis og grønn.


Jeg har brukt en brun papirpose, bazzill og ark fra MME og 3ndy Papir. MS-punch på bazzill, svertede kanter på alt. Papirserviett, blonde, tag, osteklut, halvperler og silkebånd. Blomster fra forskjellige produsenter, bl.a. Prima. Stempler fra Magnolia, Tilda og skyer, Hurra fra Kreativ Hobby og "poststempel" fra Stampersheaven.

4 kommentarer:

  1. Nydelig gavepose.
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Så søt!!
    Flott farget og delikat pyntet!
    Tøffe disse posekortene.
    Ha en flotters uke,
    klem

    SvarSlett
  3. What a lovely paper bag, Linda! Love the way you put this together!
    Glad you shared it with us at Just Magnolia!
    Hugs, Iulia

    SvarSlett
  4. Så søt gavepose!
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen!

    SvarSlett